sobota, 14 lipca 2012

Koszula w panterkę









15 komentarzy:

  1. taka jakaś eco-skóra cienka :)
    a Twoja koszula jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. masz świetną koszulę, jak kiedyś nie znosiłam printów zwierzęcych- tak teraz zaczynają mi się niesamowicie podobać ale właśnie w takim połączeniu- kiedy jest to tylko jedna część garderoby lub dodatki ;)
    śliczna dziewczyna z Ciebie :)
    widzę, że dopiero zaczynasz wiec życzę powodzenia i dołączam się jako pierwszy obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna koszula w panterke ;)
    i mega tattoo ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja koszula jest przepiękna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. Ostatnio Garnier Color Sensation (4.60- intensywna ciemna czerwień), a wcześniej u fryzjera mieszanką kilku różnych odcieni.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się ostatnio zaraziłam panterką, już wiem czemu - po prostu fantastycznie się w niej wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! prosto i wygodnie! piękna koszula i szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna pantera! :) całość wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula marzenie! <3 pokarzesz kiedys z bliska tatuaż?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. motyw panterki to jeden z moich ulubionych, zawsze uda się go gdzieś idealnie wpasować! super :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie panterki z jeansami. Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna koszula! bardzo mi się podobają buty :)
    WPADAJ DO MNIE WYGRAĆ SUKIENKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że Koszalin, bo fajna miejska stylizacja i niezła uroda www.maxmodels.pl/stysiu.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie. Super koszula. Dziewczęco , a jednak z pazurem. Zapraszam do mnie. Obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje !

Dziękuje za wszystkie komentarze !

Zawsze odpiszę.